::: Klanten Service

Hoe winkelen?

  • Voeg het gewenste product toe aan uw winkelwagentje
  • Ga naar kassa en vul uw gegevens in
  • Veilig online betalen via MultiSafePay met de betaalmethode naar keuze
  • Snelle, verzekerde thuislevering of afhalen in onze shop

Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW en exclusief eventuele verzendingskosten. Voor vragen betreffende de bestelprocedure kunt u ons contacteren.

Veilig betalen

Online betaling via kredietkaart of bankkaart.

Voor veilige online betaling werken wij samen met het nederlands bedrijf Multisafepay of het Belgisch bedrijf Ogone. Als marktleider op gebied van online betalen bij ecommerce garanderen deze providers u een 100% veilige afhandeling. De transactie gebeurt steeds via een met verschillende firewalls beveiligde site rechtstreeks tussen de Payment provider en de koper. Noch Bouckaert Karla, noch derden krijgen uw kaartnummer of andere informatie te zien. De De payment provider verifiëert oa de geldigheid van uw kaart, kaartnummer en toegangsrechten van uw kredietkaart en geeft bericht aan Bouckaert Karla wanneer alles in orde is en de betaling zal uitgevoerd worden. Zo wordt uw bestelling bevestigd en kan onmiddellijk overgegaan worden tot verzending van de bestelling.

Overschrijving via homebanking

Uiteraard kan ook geopteerd worden om het saldo via bankoverschrijving te betalen. Na bestelling ontvangt u van ons onmiddellijk een bestelbon waarop u onze bankgegevens terugvindt. Van zodra het saldo op onze rekening verschijnt (dit kan tot 3 werkdagen in beslag nemen afhankelijk van bank tot bank) kan uw bestelling verzonden worden.

Overschrijving of storting in uw bankkantoor

U kiest voor bankoverschrijving en voert deze overschrijving uit in uw bankkantoor. Of u stort in uw bankkantoor het saldo op ons rekeningnummer.

Hoe gebeurt de thuislevering van een online bestelling?

Uw online bestelling zal snel, veilig en verzekerd thuis geleverd worden per koerierdienst. Uw bestelling zal door de koerier PERSOONLIJK afgegeven worden aan de bestemmeling of een meerderjarig familielid met vraag tot aftekening voor ontvangst. In geval van levering bij een bedrijf met ontvangst balie, zal het pakket daar afgegeven worden.

Was u afwezig toen de koerier langskwam? Geen nood! Hij zal u een bericht nalaten met contact gegevens zodat u het pakket kunt ophalen in het dichts bijzijnde post-depot of hem kunt bellen voor een nieuwe lever afspraak op hetzelfde adres of op een ander adres.

Exact levertermijn

Praktisch alle artikelen uit onze webshop zijn onmiddellijk uit voorraad leverbaar of komen zeer regelmatig terug in onze stock binnen. Wil u graag de exacte leve rtermijn kennen voor het type en hoeveelheid artikelen van uw voorkeur, gelieve ons te contacteren.

Annuleren, retourneren en ruilen

In onze webwinkel hebt u recht op de wettelijke bedenktijd van 14 dagen.

De Belgische wet op de handelspraktijken, informatie en bescherming van de consument van 12 april 2010 laat de aankoper toe binnen de 7 werkdagen vanaf de levering van het product de verkoper te informeren dat hij/zij van de aankoop afziet.De goederen dienen dan, onbeschadigd, ongebruikt en ongeopend, terug gestuurd te worden binnen de 5 werkdagen nadat hij de verkoper informeerde.

Bouckaert Karla kan teruggezonden goederen weigeren of niet terugbetalen wanneer de originele verpakking geopend werd of wanneer de producten door de koper werden beschadigd. Bouckaert Karla draagt geen enkele kost of verantwoordelijkheid betreffende het door de koper terugsturen van goederen. Goederen die teruggestuurd worden zonder voorafgaand bericht worden niet aanvaard.

Garantie

De garantietermijnen en voorwaarden zijn gelijk aan deze die de fabrikant van het betreffende product hanteert. U dient aandachtig de garantievoorwaarden van de fabrikant door te nemen voor het eerste gebruik van het product. Goederen met gebreken die terecht onder de garantie vallen zullen worden gerepareerd of worden vervangen door eenzelfde of gelijkwaardig product. Afhandeling van garantie zal voor rekening zijn van Bouckaert Karla behalve de verzendkosten gemaakt door de consument om het product weer bij ons te brengen. Als een door u aangekocht product terecht onder de garantie valt dient u contact op te nemen met Bouckaert Karla teneinde afspraken te kunnen maken over reparatie of eventuele vervanging.

Klachtenbehandeling

Klachten of betwistingen dienen binnen de 7 dagen na levering gemeld te worden. In geval de klacht gegrond wordt bevonden is onze aansprakelijkheid beperkt tot de omruiling van de goederen. Elke aansprakelijkheid van de verkoper beperkt zich tot het daadwerkelijk betaalde bedrag van de bestelling. Bouckaert Karla behandelt vragen en klachten steeds binnen de redelijke termijn van 7 kalenderdagen.